GOD MAT

Sorry för väldigt dålig uppis men jag har faktist inte orkat lägga upp någonting även fast jag har haft lov, jag vet jag är lat!
Usch jag får panik för lovet är snart slut och det känns som att det inte har börjat än. Små kusinerna från Sthlm kom iaf för någon dag sen. Så igår lagade vi tjejer tre rätters middag helt själva vilket jag tyckte var ganska bra gjort och allting gick faktist att äta. Och det var ett stort framsteg för mig, för jag lagade för första gången mat som inte var pommes, korv, makaroner eller köttbullar hihi.

Fredrik fick lov att knäppa kort på mig för att han tyckte att det var en stor grej att jag stod i köket. Det är kanske dags för mig att laga mat lite oftare haha.

Förrätten som vi lagade: Scagenröra, avokado och rostbröd

Varmrätten: Tacopaj och grönsaker det var riktigt mumsigt.

Efterrätten: Vaniljglass, bananer, digestive och hemgjord colasås som jag gjorde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0