NYA KLÄDER

Nya kläder som jag köpte igår. Ett par svarta jeans som är bra att ha sen tröjan till vänster också bra att ha. Köpte även koftan riktigt mysig och välbehövligt. Tre stycken bh:ar eller tubar vet inte riktigt vad man ska kalla det fick följa med hem, visst är det härliga färger fint till sommarn. Jag ska ha der till antingen under ett linne eller en tröja eller bara till ett par höga jeans shorts. Sedan köpte jag även jeans shortserna som jag så länge har velat ha.

Annars så imorgon ska jag upp halv 7 kommer bli jobbigt, jag ska jobba på Målkullan eller provjobba vet inte hur jag ska säga men ska sommarjobba där i sommar så ska jobba där för första gången imorgon för ett se hur man gör osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0