AWSOME

Nu sitter jag här i soffan efter en helgrym vecka i Prag.

Kan ju börja med att säga för dem som inte vet att jag var där med ibg på innebandycup. Vi var ca 30pers som åkte dit och sov på ett hotell som låg mitt i Prag, hur skönt som helst! I våran serie så att säga var det 64 lag helt jävla sjukt! I killarnas var det ungefär lika många tror jag. Killarna hade jätte jämna matcher och kom ända till kvarts-final. Vi tjejer hade inget motstånd alls i gruppen, vann alla matcher stort! På lördagen då slutspelet börjar är vi 3minuter från att lämna W.O till våran match och då hadde vi blivit diskad från tuneringen. Vi hade fem matcher den dagen fett drygt men vi klara oss till sista matchen men då förlora vi mot ett Tjeckiskt elit lag. Alltså åkte vi ut i semin. Men att komma trea och få bromsmedalj av 164 lag är ändå helt okej!

Sen har det hänt så himlans mycket mer, Ozzy och Stoffe blev anklagade av hotellet att dem gjort någonting på taket har fortf inte riktigt fattat vad men dem fick betala en viss summa pengar. Sen blir Jonas väska stulen med alla hans grejer mobil, pengar, kort och hotellnyckeln. Efter det så får vi reda på att det blivit inbrott på Jonas rum och det tog iaf för mig att fatta att det var den där tjuven som snodde väskan som gjorde inbrottet. Sedan händer det där med vårat W.O. Sedan så får vi höra att i Jonas badrum har taket rasat in! Helt jävla sjuk vecka!

Men mycket roligt har också hänt! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0